مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-07سياسي

1200 واحد مسکن محرومان در گلستان ساخته می شود


مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: هزار و 200 نفر از محرومان و نیازمندان گلستان در تفاهمنامه پنج جانبه خانه دار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، سید محمد حسینی امشب در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: تفاهم نامه پنج جانبه بین بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بسیج سازندگی و کمیته امداد برای خانه دار شدن اقشار بی بضاعت و نیازمند منعقد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان افزود: طبق این تفاهم نامه احداث 40 هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در کشور ساخته خواهد شد که سهم استان در ابتدای اجرای این طرح 300 واحد مسکونی بوده و با پیگیری های انجام شده این سهم تاکنون به هزار و 200 واحد افزایش یافته که بی شک گامی مهم در خانه دار شدن محرومان و نیازمندان خواهد بود.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح و با مشارکت نهادهای انقلابی، مبلغ 200 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت 20 ساله، مبلغ 50 میلیون تومان کمک بلاعوض و 10 تن سیمان رایگان به جامعه هدف تقدیم خواهد شد که مجموع این کمک ها به بیش از 308 میلیارد تومان می رسد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 واحد مسکن محرومان در گلستان ساخته می شود

1200 واحد مسکن محرومان در گلستان ساخته می شود