مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-21حوادث

جان باختن 80 نفر در اثر حوادث رانندگی در اردبیل


مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: در سه ماهه نخست امسال 80 نفر در اردبیل بر اثر حوادث رانندگی جان باختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نگار خوشنویس ظهر دوشنبه در کمیسیون تخصصی کاهش تصادفات در اردبیل، اظهار کرد: از این تعداد متوفیات 62 تن مرد و 18 تن زن بوده است.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارش مراجعین در معاینات، در سه ماهه نخست سال یک هزار و 590 مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده اند که از این تعداد یک هزار و 99 نفر مرد و 491 نفر زن بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: بر این اساس در کل کشور در سه ماهه اول سال متوفیات تصادفات رانندگی پنج هزار و 86 نفر شامل سه هزار و 967 نفر مرد و یک هزار و 119 نفر زن بوده اند.

خوشنویس با اشاره به اینکه اصلاح فرهنگ رانندگی باید به عنوان یک اصل بین رانندگان و شهروندان مد نظر قرار گیرد، افزود: رانندگانی که پرمخاطره رانندگی کرده و آرامش و امنیت عمومی را بر هم می زنند، اصلی ترین مسببان این تصادفات هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل با بیان اینکه دادستانی اردبیل نیز برای این رانندگان خاطی و متخلف تمهیداتی را اندیشیده است، بیان کرد: در روزهای گذشته مقرر شد تا با رانندگانی که با رفتارهای مخاطره آمیز آرامش و امنیت عمومی را بر هم می زنند، برخورد قانونی و قضایی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 80 نفر در اثر حوادث رانندگی در اردبیل

جان باختن 80 نفر در اثر حوادث رانندگی در اردبیل