مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 21:102023-07-30اقتصادي

رفع چالش های اقتصادی استان نیازمند همصدایی است


نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: رفع چالش های اقتصادی استان که یکی از اساسی ترین چالش هاست،نیازمند همصدایی همه مدیران در کنار بخش خصوصی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحمت الله نوروزی عصر یکشنبه در نخستین جلسه کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گرگان، اظهار کرد: بخش صنعت استان به دلیل ضعف های زیر ساختی و بروکراسی های اداری چندگانه همواره از توسعه عقب مانده است و مدیران استانی نیز در سنوات گذشته اقدامی اساسی برای رفع چالش ها انجام نداند.

وی افزود: پس از اجرای تحریم های ظالمانه از سال 97 تا به امروز شرایط واحدهای صنعتی به شدت دچار مشکل شده و اگر امروز می بینیم که این واحدها به رغم مشکلات مالی سرپا ایستانده اند دلیلی جز عشق به وطن و حمایت از اشتغال ندارد.

نوروزی افزود: برای اینکه بتوانیم صنعت گلستان را توسعه دهیم باید چالش های پیش روی این بخش به صورت کارشناسی شده مشخص و در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان قرار گیرد تا در سطح ملی و سفر استانی رییس جمهور برای حل آن اقدام شود.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات بدون خروجی مثبت، مشکلی را حل نمی کند و نیازمند احصاء دقیق مشکلات و خواسته های تولید کنندگان برای سفر بعدی رییس جهور هستیم، چرا که سفر دوم فرصت بسیار مناسبی است تا بتوانیم بخش بزرگی از این مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع چالش های اقتصادی استان نیازمند همصدایی است

رفع چالش های اقتصادی استان نیازمند همصدایی است