مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 21:252023-08-20بين الملل

ژنرال صهیونیست: در جنگ آینده، 3500 موشک به اسراییل شلیک خواهد شد


یکی از فرماندهان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی پیش بینی کرد که در جنگ آینده، روزانه سه هزار و پانصد موشک به فلسطین اشغالی شلیک خواهد شد و نیروی هوایی صهیونیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ژنرال اسحاق بریک از فرماندهان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه نسبت به آینده این رژیم و جنگی که علیه آن صورت خواهد گرفت، هشدار داد.

خبرگزاری فلسطین الآن به نقل از بریک گزارش داد، در جنگ آینده، نیروی هوایی ژیم صهیونیستی به یک هدف راهبردی برای دشمنان این رژیم بدل خواهد شد و روزانه سه هزار و 500 موشک به فلسطین اشغالی شلیک خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این جنگ، هزاران پهپاد، سرزمینهای اشغالی را آماج حملات خود قرار خواهند داد، گفت: موشک های نقطه زن، فرودگاهها را هدف قرار خواهد داد و آن را از کار خواهد انداخت.

این ژنرال صهیونیست در پایان گفت: نیروی هوایی اسراییل، از جنگ یوم کیپور ضربه مهلکی خورد و از آن زمان تا به امروز، از خواب [غفلت] بیدار نشده است .

در اکتبر 1973 ارتش های سوریه و مصر در اقدامی هماهنگ و غافلگیرانه، حملاتی را به نظامیان صهیونیست مستقر در بلندی های جولان اشغالی و صحرای سینا در شرق کانال سوئز آغاز کردند.

این جنگ به دلیل زمان رخ دادن آن، به نام های جنگ یوم کیپور، جنگ رمضان یا جنگ اکتبر هم شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال صهیونیست: در جنگ آینده، 3500 موشک به اسراییل شلیک خواهد شد

ژنرال صهیونیست: در جنگ آینده، 3500 موشک به اسراییل شلیک خواهد شد