مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:102023-07-26سياسي

پولتیکو: وزارت خارجه آمریکا در رابطه با پرونده راب مالی اطلاع رسانی می کند


یک نشریه آمریکایی در گزارشی اعلام کرد که وزارت امورخارجه این کشور پس از درخواست های مکرر قانون گذاران جمهوری خواه سرانجام قرار است به کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در رابطه با پرونده راب مالی گزارش دهد.

- یک نشریه آمریکایی در گزارشی اعلام کرد که وزارت امورخارجه این کشور پس از درخواست های مکرر قانون گذاران جمهوری خواه سرانجام قرار است به کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در رابطه با پرونده راب مالی گزارش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه پولتیکو گزارش داد: پس از تصمیم دولت بایدن برای برکناری راب مالی، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران و تهدید قانونگذاران ارشد به احضار مقامات دولت، وزارت امور خارجه آمریکا در رابطه با این پرونده به کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان اطلاع رسانی خواهد کرد.

به گفته یکی از دستیاران یک کمیته جمهوری خواه که به دلیل حساسیت موضوع خواست نامش فاش نشود، مایکل مک کال، نماینده جمهوری خواه و رییس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان موافقت وزارت امورخارجه را برای برگزاری نشست توجیهی در هفته جاری به دست آورد.

وزارت امورخارجه آمریکا نیز تأیید کرد که برنامه ریزی برای جلسه توجیهی در پاسخ به سؤالات قانون گذاران درباره راب مالی در حال انجام است، اما از ارائه جزییات در مورد زمان بندی یا محتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولتیکو: وزارت خارجه آمریکا در رابطه با پرونده راب مالی اطلاع رسانی می کند

پولتیکو: وزارت خارجه آمریکا در رابطه با پرونده راب مالی اطلاع رسانی می کند