مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 19:002023-08-01سياسي

نامزدهای انتخابات از فرصت برابر در استفاده از امکانات عمومی برخوردارند


رییس ستاد انتخابات کشور در وبینار معاونان سیاسی، اجتماعی و امنیتی و رؤسای ستادهای انتخابات استانداری های سراسر کشور گفت: قانون جدید انتخابات، - رییس ستاد انتخابات کشور در وبینار معاونان سیاسی، اجتماعی و امنیتی و رؤسای ستادهای انتخابات استانداری های سراسر کشور گفت: قانون جدید انتخابات، فرصت برابر برای نامزدها در استفاده از امکانات عمومی فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت کشور، محمدرضا غلامرضا در این نشست که روز سه شنبه با هدف ایجاد هماهنگی ستادی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، با تاکید بر عنصر جهاد تبیین، از همه دست اندرکاران اجرایی خواست پرچم انتخابات را برافراشته نگاه دارند.

رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) رمز پیروزی و تدوام نهضت سیدالشهدا را تبیین و روایت گری حضرت زینب سلام الله علیها بر شمردند و بر همین اساس تاکید داشتند که شرط بنیادی برای رفع توطئه های بدخواهان نظام در جنگ ترکیبی موجود مبتنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری عرصه تبیین و روایت گری است.

محمدرضا غلامرضا افزود: از روز یک شنبه 15 مرداد شروع انتخابات با دستور وزیر محترم کشور آغاز خواهد شد و از روز دوشنبه 16 مرداد لغایت 22 مرداد، پیش ثبت نام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخابات از فرصت برابر در استفاده از امکانات عمومی برخوردارند

نامزدهای انتخابات از فرصت برابر در استفاده از امکانات عمومی برخوردارند