مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-12اقتصادي

تخصیص پساب به صنایع را با حساسیت و جدیت پیگیری می کنیم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه مجموعه آبفا تخصیص پساب به صنایع را با حساسیت و جدیت پیگیری می کند، عنوان کرد: عملیاتی شدن این موضوع نیاز به همکاری های همه جانبه صنایع با شرکت آب و فاضلاب را دارد.

- ایسنا/قم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه مجموعه آبفا تخصیص پساب به صنایع را با حساسیت و جدیت پیگیری می کند، عنوان کرد: عملیاتی شدن این موضوع نیاز به همکاری های همه جانبه صنایع با شرکت آب و فاضلاب را دارد.

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری در نشستی که با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم و با هدف بررسی مدیریت بهینه مصرف آب در صنایع برگزار شد با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای استفاده بخش صنعت از پساب، گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی استان این موضوع بیش از هر زمان دیگری باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به دستورالعمل های وزارت نیرو مبنی بر ممنوعیت استفاده صنایع از آب شرب، اظهار کرد: خوشبختانه در استان قم ظرفیت های خوبی را در زمینه جایگزینی آب با پساب داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه مجموعه آبفا تخصیص پساب به صنایع را با حساسیت و جدیت پیگیری می کند، عنوان کرد: عملیاتی شدن این موضوع نیاز به همکاری های همه جانبه صنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص پساب به صنایع را با حساسیت و جدیت پیگیری می کنیم

تخصیص پساب به صنایع را با حساسیت و جدیت پیگیری می کنیم