مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 12:552023-07-26ورزشي

ورزش همگانی سلامت جسمی و روحی مردم را تامین می کند


رییس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: باید در ورزش همگانی کل جامعه را ببینیم، ورزش همگانی سلامت جسمی و روحی مردم را تامین می کند و در سلامت اجتماعی تاثیرگذار است.

- ایسنا/زنجان رییس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: باید در ورزش همگانی کل جامعه را ببینیم، ورزش همگانی سلامت جسمی و روحی مردم را تامین می کند و در سلامت اجتماعی تاثیرگذار است.

علی خلیلی پیش از ظهر امروز (4 مردادماه) در مجمع انتخاباتی رییس هیئت ورزش های همگانی استان زنجان، اظهار کرد: قانون به اندازه کافی برای توسعه ورزش همگانی تدوین شده و در حال حاضر آن چیزی که نیاز داریم عزم همگانی در این حوزه است.

وی افزود: باید در ورزش همگانی کل جامعه را ببینیم؛ ورزش همگانی سلامت جسمی و روحی مردم را تامین می کند و ورزش همگانی در سلامت اجتماعی تاثیرگذار است؛ خانواده محور بودن ورزش همگانی تاثیر بسزایی در سلامت اجتماعی و رشد و پرورش آینده سازان کشور دارد و نشاط اجتماعی را به جامعه تزریق می کند.

این مسئول با بیان اینکه برای سوق دادن مردم به سمت ورزش همگانی برنامه ها و طرح های ورزشی مختلف از جمله مینی فوتبال، ورزش کارکنان دولت به شکل کشوری و .

اجرا می شود، تصریح کرد: مردم از طریق ورزش می توانند زندگی خوبی داشته باشند؛ زنجان در ورزش نیز سرآمد بوده و مردم آن اعتقاد به ورزش دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش همگانی سلامت جسمی و روحی مردم را تامین می کند

ورزش همگانی سلامت جسمی و روحی مردم را تامین می کند