مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 19:302023-08-01سياسي

ضرورت افزایش تاب آوری دستگاه های اجرایی تهران در برابر بحران


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت افزایش تاب آوری دستگاه ها و عوامل اجرایی در حوزه مدیریت بحران های احتمالی تاکید کرد.

- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت افزایش تاب آوری دستگاه ها و عوامل اجرایی در حوزه مدیریت بحران های احتمالی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد یزدی مهر درحاشیه برگزاری مانور لحظه صفر ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران فرمانداری ویژه شهرستان شهریار گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و زمین شناسی شهریار در خصوص بلایای طبیعی این مانور با سناریویی از پیش طراحی شده در این منطقه برگزار و مهمترین دستاورد آن آشنایی عوامل خدمت رسان با توانمندی های موجود و در نهایت هم افزایی در قالب محور هماهنگی با رویکرد آمادگی بود.

یزدی مهر به احتمال بروز برخی بلایا مثل فرونشست، زلزله، سیل، فرسایش خاک، آلودگی آب و زمین لرزه در این منطقه اشاره کرد و گفت: این مانور با هدف سنجش میزان آمادگی دستگاه ها در مواجهه با مخاطرات طبیعی از جمله پاسخ به حادثه فرضی که در قالب سناریویی در نظر گرفته شده بود انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران به وجود سه فرودگاه مهرآباد، امام خمینی (ره)، پیام کرج و نیروگاه برق فردیس، پالایشگاه نفت و بنزین، انبار نفت پادگان های ارتش در نزدیکی شهریار اشاره کرد و گفت: اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش تاب آوری دستگاه های اجرایی تهران در برابر بحران

ضرورت افزایش تاب آوری دستگاه های اجرایی تهران در برابر بحران