مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 10:402023-07-28حوادث

واژگونی خودرو در زنجان یک فوتی و 6 مصدوم برجا گذاشت


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: واژگونی دو خودروی سمند و 206 در آزادراه زنجان_ قزوین یک فوتی و 6 مصدوم برجای گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، غفور آقاجانلو، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان، غفور آقاجانلو در جمع خبرنگاران به سوانح شبانه روز گذشته در جاده ها اشاره و اظهار کرد: ساعت 2 و 10 بامداد پنجشنبه واژگونی سمند در کیلومتر 105 لاین جنوبی آزادراه زنجان-قزوین با هفت سرنشین پنج نفر را مصدوم کرد و یکی از سرنشینان در دم جان باخت.

معاون امداد جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و بلافاصله دو تیم عملیاتی همراه با آمبولانس و ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده ای غزال برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی ادامه داد: واژگونی خودروی سواری 206 هم در کیلومتر 48 لاین جنوبی آزادراه اتفاق افتاد.

آقاجانلو تصریح کرد: گزارش این سانحه توسط مردم ساعت 14 و 20به ندای امداد اطلاع داده شد و بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب همراه با آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این سانحه یک نفر مصدوم شد و تیم های عملیاتی اقدام به انجام کمک های اولیه و کنترل صحنه تصادف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی خودرو در زنجان یک فوتی و 6 مصدوم برجا گذاشت

واژگونی خودرو در زنجان یک فوتی و 6 مصدوم برجا گذاشت