مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-24اقتصادي

طراحی سبد جامع بورس متناسب با نیاز دانشجویان


بسیاری از نخبگان فقط علاقمند به تحصیل در کشورهای اروپایی هستند و به دلیل عدم تایید دانشگاه ها و شناخته نبودن دانشگاه های آفریقا و آمریکای لاتین به تحصیل در این کشورها تمایلی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، هاشم داداش پور رییس سازمان امور دانشجویان در نشست خبری تصویب سبد جامع بورس های دانشجویی که صبح امروز برگزار شد، گفت: در دنیا و کشورهای مختلف بورس ها از فرصت تحقیقاتی تا مابقی بسیار متنوع و مختلف هستند و مطابق با ظرفیت های کشورها برای تسهیل در تحصیل دانشجویان داخلی و خارجی داده می شود و کشورها سرمایه گذاری زیادی در زمینه بورس انجام می دهند و مطابق آن هم به خوبی عمل می کنند.

   وی افزود: بورس ظرفیتی است که کشور دارد و آن را در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار می دهد تا بهتر تحصیل کنند؛ کشورهای دنیا سرمایه گذاری زیادی در این زمینه انجام می دهند و خوب از این سرمایه گذاری استفاده می کنند.

  داداش پور گفت: از قدیم دو نوع بورس داشتیم که یکی مربوط به هیات علمی است برای افرادی که در داخل دانشگاه ها مربی بودند و به استادیار تبدیل می شدند و دوم اینکه سازمان بنا به مساله یابی هایش برای دانشگاه های کشور از منابعی که دارد بورس اعطا می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سبد جامع بورس متناسب با نیاز دانشجویان

طراحی سبد جامع بورس متناسب با نیاز دانشجویان