مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-20اقتصادي

فرصت 2 روزه کارفرمایان برای استفاده از بخشودگی/ شناسایی 950 کارگر فاقد بیمه


مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، از مساعدت به کارفرمایان واحدهای مدیون خبر داد و تصریح کرد: کارفرمایان می توانند طی دو روز باقی مانده تا پایان مردادماه از بخشودگی و تقسیط مجدد جرایم استفاده کنند و این فرصت تمدید نخواهد شد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، از مساعدت به کارفرمایان واحدهای مدیون خبر داد و تصریح کرد: کارفرمایان می توانند طی دو روز باقی مانده تا پایان مردادماه از بخشودگی و تقسیط مجدد جرایم استفاده کنند و این فرصت تمدید نخواهد شد.

کیوان مرتضوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان تامین اجتماعی، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان را به منظور حمایت از کارفرمایان کارگاه های فعال تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف از ابتدای خردادماه به مدت سه ماه اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه کارفرمایان از اول خردادماه لغایت پایان مردادماه امسال فرصت دارند از شرایط بخشودگی جرایم استفاده کنند، ادامه داد: پرداخت بدهی در اقساط 12 ماهه بخشودگی 100 درصدی و در اقساط 36 ماهه بخشودگی 50 درصدی را به دنبال دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان طرح مذکور را جهت مساعدت به کارفرمایان واحدهای مدیون دانست و تصریح کرد: کارفرمایان می توانند طی دو روز باقی مانده تا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت 2 روزه کارفرمایان برای استفاده از بخشودگی/ شناسایی 950 کارگر فاقد بیمه

فرصت 2 روزه کارفرمایان برای استفاده از بخشودگی/ شناسایی 950 کارگر فاقد بیمه