مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-19سياسي

جذب بیش از هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه محقق اردبیلی


رییس دانشگاه محقق اردبیلی از جذب بیش از هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اسماعیل چمنی، رییس دانشگاه محقق اردبیلی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل با اشاره به جذب بیش از 1000 دانشجوی خارجی در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: جذب دانشجویان خارجی یکی از بزرگترین پتانسیل برای استان است.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص امیدآفرینی افزود: برای اولین بار دانشگاه محقق اردبیلی توانست 41 دانشجوی فوق دکتری در رشته های مختلف جذب کند و این دانشجویان علاوه بر دریافت حقوق، از امکانات رفاهی و خوابگاهی دانشگاه بهره مند خواهند شد.

چمنی تصریح کرد: در طی یک سال گذشته طرح های عمرانی دانشگاه از قبیل دانشکده علوم انسانی، رصد خانه دانشگاه، آزمایشگاه میز لرزه حدود 520 متر مربع، کلنگ زنی 3 خوابگاه متاهلی و یک خوابگاه 33 واحدی خیر ساز فعال شده است و در طی این هفته با حضور مسؤولان خوابگاه 14 واحدی افتتاح خواهد شد.

طی یک سال گذشته 8 رشته به دانشگاه اضافه شده است رییس دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: در طول یک سال گذشته 8 رشته به دانشگاه اضافه شده است و کلاس های مهارت آفرینی از جمله تعمیرات موبایل، مکانیک و برق که با استقبال دانشجویان مواجه شده است برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب بیش از هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه محقق اردبیلی

جذب بیش از هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه محقق اردبیلی