مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 20:302023-08-01سياسي

رسانه ها یکی از سخت ترین سنگرها در مقابله با دشمنان هستند


دشمن از تمام ابزارها در جنگ و تهاجم استفاده می کند و رسانه ها یکی از سخت ترین سنگرها در مقابله با دشمنان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بهادری جهرمی عصر سه شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی و هماهنگی روابط عمومی ادارات استان بوشهر اظهار داشت: رسانه در عرصه جهاد تبیین نقش مهم و اثرگذاری دارد وی اضافه کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی و اداری نقش تأثیرگذاری در انعکاس فعالیت ها و عملکرد دستگاه های مربوطه دارند و در این راستا رسانه ها در این عرصه از جایگاه مهمی برخوردار هستند.

سخنگوی دولت با تشریح واقعه حادثه عاشورا و نقش امام حسین علیه السلام از ابتدای حرکت در حوزه روشنگری و جهاد تبیین خاطرنشان کرد: امام حسین علیه السلام قبل از حرکت به سمت صحرای کربلا روشنگری و گفت وگوهای مختلف با بزرگان را مورد توجه قرار دادند و اوج جهاد تبیین سیدالشهدا علیه السلام در ابتدای حرکت، صحرای عرفات بود.

وی، مدیریت عرصه رسانه را برعهده شخص فرمانده دانست و تأکید کرد: تمام بازیگران عرصه رسانه در جهاد تبیین نقش مهم و ممتاز دارند.

بهادری جهرمی با اشاره نقش مهم رسانه ها در عرصه های مقابله با تهاجم دشمنان گفت: در برهه های غبارآلود حق علیه باطل مؤمن، متقی و انقلابی واقعی با تفکر انقلاب، اسلام، حضرت امام راحل کسی است اگر دست عمل کند چیزی جز پیروزی حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها یکی از سخت ترین سنگرها در مقابله با دشمنان هستند

رسانه ها یکی از سخت ترین سنگرها در مقابله با دشمنان هستند