مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-03اجتماعي

تمهیدات راهداری کهگیلویه و بویراحمد برای مراسم پیاده روی اربعین حسینی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: 52 دستگاه اتوبوس برای انتقال زوار اربعین به مرز شلمچه در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، عابد محمدی در جمع خبرنگاران به تمهیدات راهداری برای ایام اربعین اشاره و اظهار داشت: طرح سفرهای اربعین همزمان در سراسر کشور از 27 مرداد ماه آغاز و تا 25 شهریور به مدت یک ماه ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به اینکه این اداره کل در ستاد اربعین استان به عنوان رییس کمیته حمل و نقل و سوخت تعیین شد لذا برای تعیین اتوبوس و ناوگان حمل و نقل جهت اعزام زوار به مرز شلمچه جلساتی تشکیل دادیم.

وی با بیان اینکه همه تمهیدات لازم جهت تهیه اتوبوس زائران پیاده روی اربعین در نظر گرفته شده گفت: 52 دستگاه اتوبوس در بازده زمانی 30 روزه مسافران را به مرز معین( مرز شلمچه انتقال) می دهند و هیچ نگرانی از بابت تامین اتوبوس در زمان سفر اربعین وجود ندارد.

این مسوول با بیان اینکه در صورت نیاز از ناوگان سایر استان های همجوار استفاده خواهیم کرد، افزود: جهت انتقال خادمین زائرین حرم امام حسین(ع) به کربلا، انتقال وسایل و ملزومات موکب داران برنامه ریزی لازم صورت گرفته و از ظرفیت ناوگان ادارات، دانشگاه ها، سپاه فتح و شرکت نفت استفاده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات راهداری کهگیلویه و بویراحمد برای مراسم پیاده روی اربعین حسینی

تمهیدات راهداری کهگیلویه و بویراحمد برای مراسم پیاده روی اربعین حسینی