موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - ستاره سرخ بلگراد - رهبر انقلاب - انقلاب اسلامي - وزير دفاع اسراييل - رژيم صهيونيستي - رهبر انقلاب اسلامي - سيد حسن نصرالله - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ليگ قهرمانان اروپا - كميته ملي المپيك ايتاليا - ماموريت تيان ون 1 - تيم ملي تكواندو آذربايجان - سپاه الغدير يزد - ورزشگاه امام خميني اراك - ليگ جوانان اروپا - تلاجيم كوه - زبان آلماني - ركورد شكست ناپذيري آرسنال - كاسب - تيم ملي شمشيربازي سابر - آنتوني هوروويتس - محصول كينوا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-13اقتصادي

حضور متفاوت چکاد در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو


گروه صنعتی چکاد با شعار محدودیت، مانع ما نیست برای نخستین بار از تجهیزات تزریق پلیمر، قالب سازی و ماشین کاری در ابعاد بزرگ و اندازه برداری دقیق رونمایی می کند تا گامی در راستای توسعه و تعالی صنعت خودروی کشور و دیگر صنایع بردارد.

- گروه صنعتی چکاد با شعار محدودیت، مانع ما نیست برای نخستین بار از تجهیزات تزریق پلیمر، قالب سازی و ماشین کاری در ابعاد بزرگ و اندازه برداری دقیق رونمایی می کند تا گامی در راستای توسعه و تعالی صنعت خودروی کشور و دیگر صنایع بردارد.

گروه صنعتی چکاد، با هدف معرفی توانمندی ها و ظرفیت های خود در تولید و تامین قطعات و مجموعه های فلزی و پلیمری خودرو، در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو حضوری متفاوت دارد.

در این نمایشگاه که از 22 تا 25 مرداد ماه برگزار می شود، گروه صنعتی چکاد در سالن 7، میزبان بازدیدکنندگان است و علاوه بر ارائه محصولات و توانمندی های خود و تعامل با دیگر قطعه سازان و فعالان زنجیره تامین، در بخش VR (واقعیت مجازی)، دستاوردها و برنامه های توسعه ای چکاد را به نمایش می گذارد.

  گروه صنعتی چکاد با شعار محدودیت، مانع ما نیست برای نخستین بار از تجهیزات تزریق پلیمر، قالب سازی و ماشین کاری در ابعاد بزرگ و اندازه برداری دقیق رونمایی می کند تا گامی در راستای توسعه و تعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور متفاوت چکاد در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

حضور متفاوت چکاد در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو