مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:352023-07-31اقتصادي

لزوم بهسازی راه ها در جنوب استان بوشهر/ وزارت نفت مشارکت کند


توسعه راه ها در جنوب استان بوشهر یک ضرورت است که با توجه به استقرار صنایع نفت و گاز و پتروشیمی انتظار می رود وزارت نفت مشارکت لازم را در این زمینه داشته باشد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: استان بوشهر دارای صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی است و می طلبد که این صنایع همکاری و مشارکت لازم را برای توسعه زیرساخت ها در استان بوشهر داشته باشند.

این صنایع از شمال تا جنوب استان بوشهر را اشغال کرده اند و تأثیر بسیار زیادی بر روی آب، خاک، هوا و دریا داشته اند که نیاز است در قبال خسارت هایی که وارد کرده اند، مقداری هم مسئولیت پذیر باشند.

با وجود مطالبات گسترده ای که از سوی مردم و مسئولان استان بوشهر برای تحقق مسئولیت های اجتماعی در استان صورت گرفته ولی تاکنون این مهم محقق نشده است و چالش های فراوانی وجود دارد.

توسعه راه ها یکی از نیازهای اساسی در استان بوشهر به ویژه در بخش های جنوبی استان است که باید اعتبارات مناسب در این زمینه اختصاص یابد و پروژه ها اجرایی شوند.

وضعیت راه های جنوب استان بوشهر بهبود یابد نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر میزبان شایسته ای برای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بوده است و این صنایع نیز باید به مسئولیت های خود در این زمینه عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهسازی راه ها در جنوب استان بوشهر/ وزارت نفت مشارکت کند

لزوم بهسازی راه ها در جنوب استان بوشهر/ وزارت نفت مشارکت کند