مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 00:502023-08-08سياسي

تشریح آخرین وضعیت دستگیری ها و برکناری ها در پرونده معلولان بوشهر


رییس کل دادگستری استان بوشهر از دستگیری یک نفر و برکناری تعدادی از مدیران بهزیستی استان بوشهر به خاطر موضوع ضرب و جرح معلولان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مهرانگیز سه شنبه شب در نشست با خبرنگاران گناوه با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهدای رسانه اظهار داشت: وظیفه شفاف سازی، اطلاع رسانی بر عهده شما خبرنگاران است و اگر این وظیفه به خوبی، با سلامت و به درستی و با وجدان کاری انجام شود اطلاع رسانی به به مردم صورت می گیرد و به بهبود و بهتر و سالم تر شدن امور مردم، مسئولان و جامعه کمک خواهد کرد.

مهرانگیز یادآور شد: خبرنگاران وظیفه و مسئولیتی بر عهده دارند و برای هر مطلبی که می نویسند مسئولیت و وظایف خود را می دانند و جرم را می شناسند و مسئولیت مطلب خود را می پذیرند و اینکه خبرنگار را تحت فشار قرار داده شود که مطلبی را ننویسد صحیح نیست.

وی بیان کرد: خبرنگار باید هم جنبه های مثبت و هم منفی را بنویسد و منعکس کند و اینکه باید عیب و ایرادها را گفته شود تا بتوان آنها را رفع کرد.

پیشگیری از بیکار شدن 1200 نفر وی با بیان اینکه چندین سال است که معاونت اقتصاد مقاومتی در دادستانی کل کشور تشکیل شده و کارهای مربوط به مسائل اقتصادی از آن طریق انجام می شودگفت: در دادگستری استان بوشهر نیز ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل و تا کنون اقدام های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت دستگیری ها و برکناری ها در پرونده معلولان بوشهر

تشریح آخرین وضعیت دستگیری ها و برکناری ها در پرونده معلولان بوشهر