مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 00:052023-07-25بين الملل

چه کسی در جنگ اوکراین پیروز می شود؟


از آغاز جنگ اوکراین در 24 فوریه سال گذشته میلادی 16 ماه می گذرد اما سوال اینجاست که چه کسی پیروز این جنگ است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی از مقام های غربی می گویند تعیین برنده جنگ میان روسیه و اوکراین به شدت به نتیجه ضد حمله در جریانِ اوکراین علیه نیروهای روس و اوضاع سیاسی در روسیه بستگی دارد.

تاکنون پیشرفت در این ضد حمله آنطور که پیش بینی می شد، نبوده اگرچه دولت کی یف همچنان مدعی است که آهسته بودن روند این پیشرفت در ضد حمله علیه مسکو عمدی است.

وبسایت بیزنس اینسایدر در گزارشی از قول چهار کارشناس می نویسد: پاسخ به این سوال که چه طرفی پیروز جنگ است، به طور قطع سر راست و مستقیم نیست.

اگرچه هنوز خیلی زود است که نتیجه را با قطعیت پیش بینی کنیم اما یکسری از مواردی هستند که در آن ها روسیه یا اوکراین پیشروی دارند.

اراضی اینسایدر مدعی است نه روسیه و نه اوکراین به اهدافی که بر سر آن این جنگ آغاز شده، دست پیدا نکرده اند.

درست پیش از آنکه فوریه سال گذشته میلادی روسیه حمله خود به اوکراین و یا عملیات نظامی ویژه را آغاز کند، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه اهدافش را اعلام کرد که شامل نازی زدایی و غیرنظامی کردن کی یف به همراه دفاع از روس تبارهای دونتسک و لوهانسک بود که دو منطقه جدایی طلب در شرق اوکراین هستند و روسیه آن ها را دولت های مستقل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی در جنگ اوکراین پیروز می شود؟

چه کسی در جنگ اوکراین پیروز می شود؟