مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-11سياسي

امام جمعه موقت رامهرمز: نماینده مجلس در عزل و نصب مسؤولان دخالت دارد


دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها خلاف قانون است، نمایندگان قبلی چنین خطایی مرتکب شدند، نماینده کنونی نیز این خطا را مرتکب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام کرم الله فاضلی امام جمعه موقت رامهرمز ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته در مصلای اباصالح المهدی(عج) ضمن توصیه خود و همگان به تقوای الهی اظهار کرد: طبق تصریح قرآن کریم کسی که یادی از خدا نداشته باشد زندگی سختی در پیش خواهد داشت و گاهی این سختی زدودن لذت مناجات و گفت وگوی با خدا است.

وی با برشمردن انواع ذکر بیان کرد: آنکه در همه حالات با خدا باشد، ذکر و یاد در جان و روح او حلول می کند، یاد خدا در اطاعت و عبادت از مصادیق ذکر خدا است و بریدن از تمام دنیا و مافیها از موارد سفارش شده طبق روایات در حالت عبادت است.

امام جمعه موقت رامهرمز تصریح کرد: یاد مرگ و اندیشه در باب مرگ نیز از مصادیق ذکر و یاد خدا است چرا که با یاد احوال موت، انسان خود را نیازمند خدا می بیند و برای رفع این نیاز به یاد خدا پرداخته و خود را برای عبودیت الهی آماده می سازد.

  وی در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه در جمع نمازگزاران رامهرمز با اشاره به هفته حمایت از مشاغل کوچک عنوان کرد: از مسوولان در این خصوص گلایه دارم که در برخی موارد می توان با یک حمایت کوچک یک شغلی را ایجاد کنند و مشکلات تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت رامهرمز: نماینده مجلس در عزل و نصب مسؤولان دخالت دارد

امام جمعه موقت رامهرمز: نماینده مجلس در عزل و نصب مسؤولان دخالت دارد