مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 20:302023-07-30اقتصادي

اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی در مناطق محروم و حاشیه نشین در اولویت است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: اعطای تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه با هدف حمایت از اقشار کم درآمد، دانش بنیان، خلاق و تعاونی ها با اولویت مناطق محروم و حاشیه نشین از اولویت های اصلی معاونت اقتصادی استانداری خوزستان است.

- ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: اعطای تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه با هدف حمایت از اقشار کم درآمد، دانش بنیان، خلاق و تعاونی ها با اولویت مناطق محروم و حاشیه نشین از اولویت های اصلی معاونت اقتصادی استانداری خوزستان است.

محمد راضی جلالی در خصوص اعطای تسهیلات اشتغالزایی جزء 2 تبصره 16 قانون بودجه سال 1401، که هدف آن حمایت از اقشار کم درآمد، دانش بنیان، خلاق، تعاونی ها، با اولویت مناطق محروم و حاشیه نشین بوده و به صورت قرض الحسنه پرداخت می شود، بیان کرد: در راستای تحقق اهداف دولت و تاکید استاندار، این موضوع به عنوان اولویت اصلی در دستور کار معاونت هماهنگی امور اقتصادی قرار گرفته و با برگزاری جلسات متعدد و پیگیری های به عمل آمده اقدامات موثری صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی گفت: با پیگیری های بعمل آمده بانک های دولتی بیش از 13600 میلیارد ریال، به تعداد 12766 طرح و بانک های خصوصی مبلغ 3686 میلیارد ریال به تعداد 4538 طرح پرداخت کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی در مناطق محروم و حاشیه نشین در اولویت است

اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی در مناطق محروم و حاشیه نشین در اولویت است