مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-06فناوري

روستاهای بالای 20 خانوار لرستان به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: تا پایان امسال، همه روستاهای بالای 20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی صارمی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 65 خانوار در روستای چاله از توابع شهرستان پلدختر به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند.

وی عنوان کرد: با ارتقای سایت روستای چاله در شهرستان پلدختر از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط اپراتور همراه اول تعداد 65 خانوار با جمعیتی بالغ بر 223 نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند و از اینترنت پر سرعت بهره مند شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان، افزود: توسعه ارتباطات روستایی و توجه ویژه به رفع مشکلات ارتباطی و مخابراتی مناطق محروم و کمتر برخوردار از اولویت های کاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در همین راستا برابر برنامه ابلاغی بایستی تا پایان سال جاری همه روستاهای بالای 20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند که این امر علاوه بر ارائه خدمات مطلوب ارتباطی به ساکنین محترم روستاها می تواند در توسعه کسب وکارها و اقتصاد دیجیتال و در نهایت عمران و آبادانی این مناطق نقش بسزایی ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای بالای 20 خانوار لرستان به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند

روستاهای بالای 20 خانوار لرستان به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند