مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-12اقتصادي

یک شرکت جدید کرمانشاه در بورس پذیرش شد


مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه از پذیرش شرکت ذوب آهن بیستون کرمانشاه در بورس بعد از 13 سال وقفه در پذیرش شرکت های استان در بازار سرمایه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه از پذیرش شرکت "ذوب آهن بیستون" کرمانشاه در بورس بعد از 13 سال وقفه در پذیرش شرکت های استان در بازار سرمایه خبر داد.

دکتر محمد بهمن در گفت وگو با ایسنا، گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته واحد ذوب آهن بیستون کرمانشاه، تاییدیه هیات پذیرش بورس اوراق بهادار تهران را اخذ کرد.

وی با بیان اینکه پذیرش یک شرکت جدید از استان کرمانشاه در بازار سرمایه بعد از 13 سال وقفه رخ داده، افزود: شرکت ذوب آهن بیستون اولین شرکت کاملا خصوصی از استان کرمانشاه است که در بازار سرمایه پذیرش می شود.

مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه با اشاره به اینکه عرضه اولیه سهام این واحد حتما امسال انجام خواهد شد، یادآور شد: لازم است یکسری فرآیند و تکمیل مدارک انجام شود و پس از آن عرضه اولیه صورت می گیرد.

وی از پیگیری مجموعه مدیریت استان برای پذیرش این واحد در بازار سرمایه قدردانی کرد.

بهمن از روند خوبی که از ابتدای امسال در کرمانشاه و با هدف استفاده از ظرفیت بازار سرمایه برای تامین مالی واحدهای تولیدی و صنعتی آغاز شده یاد کرد و افزود: چندی قبل نیز شاهد اخذ مجوز تامین مالی پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شرکت جدید کرمانشاه در بورس پذیرش شد

یک شرکت جدید کرمانشاه در بورس پذیرش شد