مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:112023-08-12اقتصادي

کرمانشاه صاحب مدرسه سبز می شود


مرزبان نظری، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از ساخت اولین مدرسه سبز در استان خبر داد و اظهار کرد: در شهرک ولایت شهر کرمانشاه زمینی 4 هزار متر برای این منظور جانمایی شده است.

وی به اعتبار 90 میلیارد تومانی برای ساخت این مدرسه اشاره و بیان کرد: امیدواریم این اعتبار از فروش املاک مازاد تأمین شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه توسعه پایدار، بهینه سازی مصرف انرژی و حفظ محیط زیست، استفاده از معماری سنتی، اسلامی و ایرانی، صرفه جویی در آب و.

را از ویژگی های مدرسه سبز دانست و گفت: مدرسه سبز خودگردان است.

وی تصریح کرد: براساس طرح پیش بینی شده، مدرسه مذکور از مقطع پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم با مدیریت یک مدیر؛ دانش آموزان دختر را پذیرش خواهد کرد.

نظری، از خیرین خواست همچون گذشته این اداره کل را در راستای خدمات رسانی بهتر یاری کنند و افزود: خیرین حدود 220 میلیارد تومان در بحث زلزله استان کرمانشاه به مدرسه سازی کمک کردند و از سال 1400 تاکنون، 150 میلیارد تومان کمک خیرین داشتیم.

  وی با بیان اینکه امسال 75 میلیارد تومان برای مدرسه سازی هدف گذاری شده است، گفت: به هر میزانی که خیرین که کمک خیرین را جذب کنیم به همان میزان دولت هم در امر مدسه سازی کمک خواهد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه صاحب مدرسه سبز می شود

کرمانشاه صاحب مدرسه سبز می شود