مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-10سياسي

انتظار داریم محتوای شبکه های مجازی توسط رسانه های داخلی تهیه شود


معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که انتظار داریم محتوای شبکه های مجازی در کشور ما توسط رسانه های داخلی تهیه و تولید شود، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که انتظار داریم محتوای شبکه های مجازی در کشور ما توسط رسانه های داخلی تهیه و تولید شود، اظهار کرد: با این اقدام، جامعه به سمت سعادت و تعالی می رود، نه یاس و ناامیدی.

تراب محمدی با حضور در دفتر ایسنا به مناسبت روز خبرنگار با بیان این که خبرگزاری ایسنا یکی از رسانه های جوان بعد از انقلاب اسلامی است، گفت: این رسانه در بستر جهاددانشگاهی برای کار جهادی و انقلابی تشکیل یافته و بنا به تاکید مقام معظم رهبری در بحث امیدآفرینی، نقش خوبی بازی می کند.

وی با قدردانی از رسانه های استان و به خصوص خبرگزاری ایسنا در انعکاس منصفانه عملکرد دولت به جامعه، افزود: اخبار و رویدادها باید از عمق جامعه اطلاع رسانی شود تا مسئولان نسبت به آن اطلاع یابند.

وی با بیان این که استانداری آذربایجان شرقی، هر نوع حمایتی که لازم است از خبرنگاران و اصحاب رسانه انجام داده و می دهد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی، مولود انقلاب بوده و از نهادهای انقلابی است که برای ترمیم مسائل علمی کشور و به عنوان مکملی جهت تعالی بخشی به این مسائل تشکیل ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار داریم محتوای شبکه های مجازی توسط رسانه های داخلی تهیه شود

انتظار داریم محتوای شبکه های مجازی توسط رسانه های داخلی تهیه شود