مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-14سياسي

آمادگی بسیج اساتید برای کمک به مدرسه حکمرانی شهید بهشتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر حسن بختیاری رییس مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در نشستی که در سالن شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور و با موضوع حکمرانی برگزار شد، - رییس سازمان بسیج اساتید کشور بیان کرد: هدف ما کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی کشور و ان شاءالله تشکیل دولت اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر حسن بختیاری رییس مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در نشستی که در سالن شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور و با موضوع حکمرانی برگزار شد، در خصوص اساس شکل گیری و اهداف و برنامه های مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی سخن گفت و فلسفه شکل گیری آن را ناظر بر کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی کشور دانست.

وی گفت: در اوایل 1397 با پیشنهاد سرلشکر باقری و سردار وحیدی و طی دیداری که محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) داشتند مقدمات ایجاد مجموعه ای برای کمک به افزایش کارآمدی نظام حکمرانی ایجاد شد.

بختیاری در معرفی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی بیان کرد: این مدرسه یک مجموعه آموزشی و پژوهشی برای کمک به افزایش کارآمدی نظام حکمرانی کشور و در چارچوب تدابیر مقام معظم رهبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بسیج اساتید برای کمک به مدرسه حکمرانی شهید بهشتی

آمادگی بسیج اساتید برای کمک به مدرسه حکمرانی شهید بهشتی