مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-07سياسي

رسانه عرصه جنگ جدید در دنیای کنونی است


معاون اول رییس جمهور رسانه را عرصه جنگ جدید در دنیای کنونی دانست و از خبرنگاران به عنوان سربازان این جبهه جدید یاد و از زحمات آنها تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور که در آیین روز خبرنگار در خبرگزاری جمهوری اسلامی حضور یافته بود، در سخنانی با گرامیداشت یاد امام راحل (ره) و شهدای جنگ تحمیلی و شهدای خبرنگار، خطاب به اهالی این رسانه اظهار داشت: هیچ کس به اندازه شما نمی داند که این حرفه از چه اهمیت و سختی برخوردار است.

وی با بیان اینکه هر صحنه خطری که در کشور وجود داشته، خبرنگاران حاضر بوده اند؛ به دوران جنگ تحمیلی و حضور مردم در عرصه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در زمان بروز بحران ها نیز خبرنگاران برای انعکاس مسائل مردم همواره حضور داشته اند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب عمیق ترین کلام را در حوزه رسانه اظهار کرده اند، افزود: این واقعیتی است که ما در یک جنگ تن به تن در عرصه رسانه قرار داریم؛ امروز جبهه دشمن، جبهه جنگ، تانک و توپ و هواپیما نیست، خاکریزی که جلوی ما صف کشید یک جنگ رسانه ای است و مرتب هم شاهد هستیم که سنگرها جابجا می شوند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب عمیق ترین کلام را در حوزه رسانه اظهار کرده اند، افزود: این واقعیتی است که ما در یک جنگ تن به تن در عرصه رسانه قرار داریم؛ امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه عرصه جنگ جدید در دنیای کنونی است

رسانه عرصه جنگ جدید در دنیای کنونی است