مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 22:402023-08-22اقتصادي

وزیر صمت: دنبال تصدی گری نیستیم


­وزیر صمت با تاکید بر اینکه دنبال تصدی گری نیستیم، گفت: باید در همه دستگاه ها و سازمان های تابعه به دنبال سیاست گذاری باشیم و مسیر را برای فعالیت بهتر و بیشتر بخش خصوصی و مردم هموار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، قانون و افکار عمومی از مجموعه دستگاه های فعال در حوزه صنعت گفت: همه باید با توجه به شعار سال بر محوریت تولید تمرکز کنیم، زیرا با رشد تولید می توان تورم را نیز مهار کرد.

وی رعایت قانون را الزامی خواند و در خصوص انتظارات مردم تاکید کرد: صدای مردم و مشتریان باید شنیده شود و ارزیابی های دوره ای در این خصوص باید صورت گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، حرفه ای بودن، بین المللی شدن و همکاری با برندهای معتبر جهانی را از ضروریات تولید صادرات محور عنوان کرد و افزود: در تولید اصل بر صادرات است و در این راه باید مقدمات و بستر لازم را فراهم کنیم.

علی آبادی با بیان اینکه وقتی صحبت از صادرات می کنیم، منظورمان خام فروشی نیست، بلکه صادرات محصولات دانش پایه است، تصریح کرد: ایدرو باید به سمت انقلاب صنعتی 4 و 5 حرکت کند و گلوگاه های فن آوری را شناسایی و در این حوزه ها سرمایه گذاری کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حرکت در مسیر درست، ایدرو را بتوان به یک مجموعه دانش بنیان و ثروت ساز تبدیل کرد و همچنین رعایت اصول اخلاقی در کارها را ضروری توصیف و بر شفافیت، پاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: دنبال تصدی گری نیستیم

وزیر صمت: دنبال تصدی گری نیستیم