مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-19اقتصادي

افتتاح 17 پروژه شهری در شهرکرد به مناسبت هفته دولت


همزمان با هفته دولت 17 پروژه با 98 میلیارد تومان اعتبار در حوزه عمرانی، ورزشی، خدماتی، اداری، آموزشی و فضای سبز در شهرکرد افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد محمدحسین واحدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: 17 پروژه توسط شهرداری شهرکرد با اعتباری بالغ بر 98 میلیارد تومان در حوزه ورزشی، خدماتی، اداری، آموزشی و فضای سبز افتتاح می شود و زمینه اشتغال 49 نفر را فراهم می کند.

شهردار شهرکرد افزود: گلخانه گل و گیاهان زینتی به متراژ یک هزار و 550 متر مربع واقع در نهالستان با 2 میلیارد تومان اعتبار احداث شد که در این واحد گلخانه ای، گل و گیاهان زینتی از جمله بنفشه، همیشه بهار، کلم زینتی، آهار، میخک و اطلسی تولید می شود.

وی با بیان اینکه پروژه جاده سلامت نیز با 15 میلیارد تومان اعتبار در این هفته آماده بهره برداری است، خاطرنشان کرد: این پروژه از سال 98 آغاز شد و در حال حاضر فاز دوم این پروژه افتتاح می شود.

واحدیان با اشاره به اجرای پروژه مسیل هدایت آب های سطحی، ادامه داد: پروژه هدایت آب های سطحی در بلوار فرهنگ به طول 300 متر از سال گذشته با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان آغاز شد و در سال جاری نیز با سه میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 17 پروژه شهری در شهرکرد به مناسبت هفته دولت

افتتاح 17 پروژه شهری در شهرکرد به مناسبت هفته دولت