مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-06اقتصادي

روزهای شیرین کارخانه قند قهستان در راه است


امسال شاهد بازگشت روزهای شیرین کارخانه قند قهستان به چرخه تولید بعد از 10 سال تعطیلی خواهیم بود وتولد دوباره پیرترین صنعت خراسان جنوبی را در دولت سیزدهم جشن خواهیم گرفت.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ تولد دوباره پیرترین صنعت خراسان جنوبی در آستانه 63 سالگی نویدی شیرین برای مردم شهرستان درمیان آن هم بعد از یک دهه تعطیلی کارخانه قند قهستان در این شهرستان مرزی به حساب می آید.

قرار است بالاخره در دولت سیزدهم آن هم با همراهی و همیاری دولتمردان به ویژه فرماندار درمیان کام مردم این شهرستان مرزی با بازگشت دوباره کارخانه قند قهستان به چرخه تولید شیرین شود و شهد اشتغال زایی را در این کارخانه دوباره مردم این شهرستان مرزی و محروم خراسان جنوبی بچشند.

بیش از  6 دهه است که از شروع به کار کارخانه قند قهستان در شهرستان درمیان می گذرد و شاید یکی از دلایل شکل گیری شهر اسدیه هم همین کارخانه باشد.

این کارخانه تا سال 72 در اختیار دولت بود و بعد از آن به بخش خصوصی واگذار شد و بعد از واگذاری به بخش خصوصی هم تا سال 80 براساس اسناد و مدارکی که موجود است خوب کار کرد اما در این سال ها با توجه به این که چندین سال  از کار کردن کارخانه می گذشت و دستگاه های آن مستهلک و قدیمی شده بود و نیاز به نوسازی داشت  یکسری دستگاه های جدید برای کارخانه خریداری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای شیرین کارخانه قند قهستان در راه است

روزهای شیرین کارخانه قند قهستان در راه است