مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-06سياسي

انتقاد چمران از برگزاری نمایشگاه «ساختمان» در نمایشگاه بین المللی تهران


رییس شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری نمایشگاه ساختمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران (سئول) انتقاد کرد.

- انتقاد چمران از برگزاری نمایشگاه ساختمان در نمایشگاه بین المللی تهران رییس شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری نمایشگاه ساختمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران (سئول) انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در یکصد و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران ضمن انتقاد از برگزاری مجدد نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران (سئول) گفت: جمعه گذشته با اینکه سه روز تعطیلی بود و تعداد زیادی از مردم به سفر رفته بودند و شهر خلوت بود، فیلمی منتشر شد که مردم در راه بندان نمایشگاه ساختمان گیر کرده بودند.

وی ادامه داد: نمایشگاه ساختمان نمایشگاه بسیار خوبی است و رشته تخصصی مان است ولی با وجود دعوت برای حضور در این نمایشگاه قهر کرده بودم و نرفتم و اعلام کردم تا زمانیکه نمایشگاه های پر ازدحام در این محل برگزار شود به نمایشگاه نمی آیم.

چمران افزود: نمایشگاه خوبی هر ساله برگزار می شود و سفرایی هم به نمایشگاه آمده بودند اما چرا یک نمایشگاه بهتر به آنها نشان داده نمی شود؟.

نمایشگاهی که از سال های بسیار دور ساخته شده و امروز موجب ایجاد معضل برای شهروندان آن محدوده می شود و ترافیک مصنوعی ایجاد می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد چمران از برگزاری نمایشگاه «ساختمان» در نمایشگاه بین المللی تهران

انتقاد چمران از برگزاری نمایشگاه «ساختمان» در نمایشگاه بین المللی تهران