مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:112023-07-25سياسي

ساخت مسکن ویلایی برای معلولان در خراسان جنوبی پیگیری می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از اخبار امیدبخش در حوزه مسکن معلولان خبرداد و گفت: امیدواریم زمینه ساخت مسکن ویلایی در شهر بیرجند همچون دیگر نقاط استان برای معلولان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد رضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت زنان و خانواده که با موضوع بررسی مسائل و مشکلات معلولان استان برگزار شد بر اجرای قوانین به نفع معلولان تأکید کرد و  اظهارداشت: همه مسوولان باید به موقع به نیازهای معلولان توجه کنند و قوانین به نفع آنان تعریف و اعمال شود.

وی گفت: امام رضا(ع) فرمودند: خداوند برای دردمندان و معلولان جایگاه رفیعی در بهشت قرار داده است.

  معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فرد معلول و خانواده اش با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند، افزود: شاید احساس بخشی از این افراد این باشد که در جامعه نادیده گرفته می شوند و این احساس تا وقتی ادامه دارد که بر مشکلات خود فائق نیامده باشند.

طالبی با بیان اینکه معلولیت برخی افراد با عدالت خداوند در تضاد نیست، تصریح کرد: در تحقیقات ثابت شده و در این خصوص روایاتی داریم که اگر چنانچه یکی از اعضای بدن نارسایی داشته باشد براساس عدالت خداوندی سایر اعضای بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن ویلایی برای معلولان در خراسان جنوبی پیگیری می شود

ساخت مسکن ویلایی برای معلولان در خراسان جنوبی پیگیری می شود