مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-09اجتماعي

20 موکب دار چهارمحال و بختیاری آموزش های امدادی را فراگرفتند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 20 نفر از موکب داران سطح استان آموزش های لازم را فرا می گیرند، گفت: با توجه به افزایش دما در ایام اربعین در کشور عراق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی با اشاره به برنامه های آموزش همگانی جمعیت هلال احمر برای زائران اربعین حسینی، گفت: جمعیت هلال احمر امسال خود را موظف می داند با تمام توان برای سلامت عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) آنچه در توان دارد انجام دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هدف از برپایی این کمپین، آموزش زائران برای پیشگیری از بروز مخاطرات است، افزود: با توجه به افزایش دما در ایام اربعین در کشور عراق، اولین برنامه آموزشی برای اربعین در زمینه پیشگیری از گرمازدگی است.

وی ادامه داد: این دوره با حضور مربیان حرفه ای و با ارائه آموزش هایی از قبیل مقابله صحیح با گرمازدگی، خفگی ها، گزیدگی حشرات، زخم ها و سایر موارد کمک های اولیه برگزار شده است.

مثنوی نحوه حضور در تجمعات انبوه را از دیگر مباحث آموزشی مهم اعلام کرد و اضافه کرد: مسئله تجمعات انبوه همیشه در زیارت ها مطرح بوده است لذا ضرورت دارد در ایام اربعین، عموم عزاداران حسینی(ع) نسبت به این مبحث از آگاهی کافی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 موکب دار چهارمحال و بختیاری آموزش های امدادی را فراگرفتند

20 موکب دار چهارمحال و بختیاری آموزش های امدادی را فراگرفتند