مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-12سياسي

آزادی24 زندانی ارمغان دیدار قضات از زندان مرکزی بیرجند


بازگشت 24 زندانی به خانه ارمغان 4 ساعت دیدار چهره به چهره قضات محاکم قضایی استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دیدار چهره به چهره رییس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان و قضات محاکم قضایی از زندان مرکزی بیرجند منجر به آزادی 24 زندانی شد.

حجت الاسلام علی نسایی زهان صبح شنبه دادستان مرکز استان در حاشیه این دیدار به خبرنگاران گفت: با توجه به تاکید ریاست قوه قضاییه، دادستان کل کشور و سازمان زندان ها دیدار قضات محاکم قضایی از زندان ها به طور ویژه انجام می شود که در این دیدارها زندانیان بی واسطه با قاضی پرونده مشکلات و درخواست ها خود را مطرح می کنند.

نسایی زهان با بیان اینکه سیستم قضایی به دنبال پرونده سازی نیست افزود: دستگاه قضایی در این نوع دیدارها با نگاه کمک به زندانی و ارفاقات در چهار چوب قانون را مد نظر دارد.

وی عنوان کرد: در این دیدار 4 ساعته از زندان مرکزی بیرجند سعی کردیم از تمام قضات در تمامی حوزه ها قضایی حضور داشته باشند که درخواست ها زندانیان به خوبی شنیده شود و همکاران قضایی در چارچوب قانون تصمیم گیری کنند.

دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه 24 زندانی که زیر 6 ماه حبس بودند آزاد شدند و تعدادی از زندانیان که شرایط قانونی برخوردار بودند به مرکز اشتغال زندان معرفی که با انعقاد قرارداد در بیرون زندان مشغول به کار شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی24 زندانی ارمغان دیدار قضات از زندان مرکزی بیرجند

آزادی24 زندانی ارمغان دیدار قضات از زندان مرکزی بیرجند