مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-03اجتماعي

کریدور خراسان رضوی و مازندران راه اندازی می شود


استاندار مازندران با اشاره به راه اندازی کریدور این استان با خراسان رضوی گفت: یکی از کارهای بزرگ در این حوزه تبدیل مسافر به گردشگر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، سیدمحمود حسینی پور  عصر امروز در نشست با فعالان گردشگری استان با بیان اینکه زمان گلایه گذاری و انتقادهایی که ممکن است ما را به جلو سوق ندهد گذشت، اظهار کرد: یکی از اهدف دولت مردمی سیزدهم موضوع گردشگری است که از روز اول فعال سازی آن را در دستور کار قرار دادیم.

وی مازندران را لنگرگاه گردشگری ایران معرفی کرد و بیان کرد: طبیعت استان مازندران از منظر کارشناسان منابع طبیعی و محیط زیست در مقایسه با جهان یک نقطه بی نظیر است.

استاندار مازندران ضمن اشاره به اینکه تمدن مردم مازندران باعث نگهداری جنگل هیرکانی شده است، افزود: مردم مازندران از این جنگل صیانت کردند.

وی به مزیت های فراوانی استان مازندران در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: این مزیت ها بالقوه است که باید به بالفعل تبدیل شود و در در اختیار گردشگران ایرانی و خارجی قرار بگیرد.

استاندار مازندران افزود: دریا، ساحل، جلگه، جنگل، کوهستان از موهبت های الهی این استان است و هر کسی که فاصله کم دریا تا جنگل را بییند متحیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریدور خراسان رضوی و مازندران راه اندازی می شود

کریدور خراسان رضوی و مازندران راه اندازی می شود