مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-22بين الملل

هنیه: هیچ راهکار سیاسی و امنیتی درباره اسراییل وجود ندارد


رییس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به اینکه مسیر مذاکره با صهیونیستها، هیچ سودی ندارد، تأکید کرد که رژیم صهیونیستی باید خاک فلسطین را ترک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین امروز سه شنبه تأکید کرد که ملت این کشور با ایستادگی و مقاومت، پاسخ محاصره و شهرک سازی صهیونیستها را خواهند داد.

خبرگزاری شهاب به نقل از هنیه گزارش داد، در خصوص تعامل با رژیم صهیونیستی، هیچ راهکار سیاسی یا امنیتی در کرانه باختری وجود ندارد، مگر اینکه اشغالگران اسراییلی از سرزمین ما و قدس اشغالی بیرون رانده شوند.

وی با بیان اینکه قتل، ترور، محاصره یا تخریب منازل چیزی را برای رژیم صهیونیستی تغییر نخواهد داد، گفت: اصرار اسراییل بر شهرک سازی در کرانه باختری و ادامه سیاستهای الحاق [اراضی] یا یهودی سازی در قدس، با ایستادگی مردم مواجه خواهد شد و روح انتفاضه و انقلاب را در نسلهای ما بیدار خواهد کرد.

گسترش شهرکسازی صهیونیستها حتی صدای تور وینسلاند هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه را درآورد؛ به نحوی که روز گذشته گفت: همه شهرکهایی که صهیونیستها در کرانه باختری احداث کردند، غیر قانونی بوده و مانعی در برابر صلح به شمار می رود و عدم حرکت به سمت یک افق سیاسی، باعث ایجاد خلأ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه: هیچ راهکار سیاسی و امنیتی درباره اسراییل وجود ندارد

هنیه: هیچ راهکار سیاسی و امنیتی درباره اسراییل وجود ندارد