مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-13اقتصادي

کشف 2 هزار کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد در سمنان


سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از کشف 2 هزار کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد در شهرستان سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عبدالمجید نجاتی، سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تشدید نظارت ها توسط مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی در حوزه آرد و نان منجر به کشف 2 هزار کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد در یکی از واحدهای نانوایی شهرستان سمنان شد.

وی اضافه کرد: طی رصد انجام شده توسط بازرسان مدیریت و بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی از یک واحد نانوایی در شهرستان سمنان مشاهده شد که این واحد صنفی اقدام به فروش آردهای یارانه ای نوع 2 کرده که طی هماهنگی با همکاران فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و بررسی حساب های این نانوا محرز شد که میزان 2 هزار کیلوگرم آرد خبازی به فروش رسانده و از عرضه خارج کرده است.

سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: پرونده تخلف این واحد صنفی در زمینه عرضه خارج از شبکه آرد و فروش کالاها برخلاف ضوابط و مقررات تنظیم و برای مقام تعزیرات حکومتی ارسال می شود و گزارش تنظیمی در زمینه کاهش سهمیه آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 هزار کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد در سمنان

کشف 2 هزار کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد در سمنان