مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:512023-07-26سياسي

شهری یتیم معرفت شهیدی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، یتیمی را فقط آنانی که پدر از دست داده اند می فهمند، دردی که تا پایان عمر تمامی ندارد و آهی که تا همیشه ایام بر گلوی مان جاری می ماند.

شهید رضا شیخی آنچنان که تعریف می کنند، یتیم بود بی پدر بزرگ شد، اما در دامان مادری بزرگ رشد یافت که از او بزرگ مردی ساخت که حالا شهری را یتیم کرده است.

از گریه و حال زار اطرافیان می توانی بفهمی که شهید شیخی با رفتنش شهری را یتیم معرفت خود کرده است و معرفتش در هر شرایطی الگو بود.

شهیدان ما قهرمانان همیشه تاریخ و انقلاب ما هستند و فرقی نمی کند که شهید انقلاب باشی یا شهید 8 سال دفاع مقدس و یا شهید مدافع حرم یا امنیت، شهید برای ما ارزشمند است و قداست دارد.

ساعت 9 زمان تشییع پیکر شهید امنیت رضا شیخی در نکا اعلام شد اما مردم از خیلی قبل ترها آمدند، وارد خیابان انقلاب که می شوی از میدان جانبازان تا چهارراه شهرداری و سپاه نکا که محل تشییع شهید است، پر از جمعیت است، مردان و زنان، کودکان و نوجوانان و جوانان همه سیاه پوش آمدند تا با فرزند دیارشان وداع کنند.

صبح است، اما هوا گرمای بی حد و اندازه ای دارد و در شلوغی ها و اجتماع مردم انگار نفست بالا نمی آید، نمی دانم از هر که می پرسی همین حس را دارد، انگار بغضی که راه گلوی مان را گرفته تا تابوت پاک شهید بیاید، گرما را بر ما بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهری یتیم معرفت شهیدی شد

شهری یتیم معرفت شهیدی شد