مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:202023-07-25سياسي

دستگاه های اجرایی البرز نسبت به ارائه گزارش عملکرد خود فعال باشند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: دستگاه هایی که در کمیسیون مبارزه با موادمخدر هستند نسبت به ارائه گزارش عملکرد خود جدیت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مرتضی ولی پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در نشست کمیسیون مبارزه با مواد مخدر استان البرز، بر ضرورت ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته تاکید کرد و گفت: ارائه گزارش مستمر از سوی دستگاه ها به رفع مشکلات، برخی ناهماهنگی ها کمک می کند.

وی افزود: همچنین ارائه گزارش به احصاء کاستی های قانونی در اجرای برنامه ها و طرح های ابلاغی از سوی کمیسیون تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: دستگاه های ذیربط باید در حوزه پیشگیری و فرهنگ سازی سه اصل آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی با موضوع مردمی کردن مبارزه و تغییر رفتار مصرفی جامعه راهبرد عملیاتی داشته باشند.

این مقام مسؤول اضافه کرد: امیدواریم با همت تمامی دستگاه ها شاهد اثر بخشی فعالیت ها در کاهش حجم قاچاق وکمک به رشد تولید داخل و رونق کسب و کار در استان باشیم.

لازم به ذکر است در این جلسه دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، از اعضاء کمیسیون به واسطه  رشد 621 درصدی در کشفیات کلان و کسب رتبه نخست در سطح کشور در سال 1401در ارزش ریالی کشفیات شده تقدیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی البرز نسبت به ارائه گزارش عملکرد خود فعال باشند

دستگاه های اجرایی البرز نسبت به ارائه گزارش عملکرد خود فعال باشند