مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 19:152023-08-06سياسي

شرکت 300 دانشجوی مازندرانی در دوره معرفتی بصیرتی خط امام(ره)


دوره معرفتی بصیرتی خط امام (ره) سازمان بسیج دانشجویی مازندران با حضور 300 دانشجوی دانشگاه های سراسر استان در شهر مقدس قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، افتتاحیه دوره معرفتی بصیرتی خط امام(ره) سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و 300 دانشجوی دانشگاه های سراسر استان در جوار بارگاه مطهر و ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها امروز در شهر مقدس قم برگزار شد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح یکی از اقدامات ارزشمندی است که ضرورت آن بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه جوانان بسیار خوب با شور و نشاط در این اردوی معرفتی حضور دارند، افزود: امروز ضرورت توانمندسازی، کادرسازی و پرداختن به مبانی  یکی از موضوعاتی است که در حوزه دانشجویی مورد نیاز است.

در ادامه سیدامیر سادات کرمی نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این دوره جهت آموزش معارف و مبانی انقلاب اسلامی و به طور ویژه در حوزه انقلاب اسلامی برگزار شده است.

وی افزود: سعی کرده ایم در این دوره تقویت حوزه مبانی انقلاب اسلامی مدنظر قرار گرفته شود، تا دانشجویان به فلسفه انقلاب اسلامی مسلط شوند و با شناخت عمیق تر و وسیع تر نسبت به هویت، ماهیت و فلسفه انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 300 دانشجوی مازندرانی در دوره معرفتی بصیرتی خط امام(ره)

شرکت 300 دانشجوی مازندرانی در دوره معرفتی بصیرتی خط امام(ره)