مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-15سياسي

یادواره شهدای نیروی انتظامی در نهاوند برگزار می شود


معاون فرماندار سیاسی اجتماعی نهاوند از برگزاری یادواره شهدای نیروی انتظامی در نهاوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، شهروز کیانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی یادواره شهدای نیروی انتظامی اظهار کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت و معرفی رشادت های آنان به نسل جدید دومین یادواره شهدای نیروی انتظامی در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: مساله تبیین یکی از مهمترین برنامه های امروز مسئولین است و یادواره شهدا بزرگترین تبیین برای ارائه الگو به نسل جوان جامعه به شمار می رود.

  معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری نهاوند با اشاره به توطئه همیشگی دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی گفت: حادثه تروریستی در شاهچراغ نشان داد دشمنان بیکار ننشسته و مشغول توطئه علیه ما هستند.

وی افزود: امنیت امروز جامعه ما مدیون همه شهدا به ویژه شهدای مدافع امنیت است که با نثار جان خود برای ما آرامش را به ارمغان آورده اند.

کیانی افزود: شهرستان نهاوند 47 شهید نیروی انتظامی را برای دفاع از حریم امنیت تقدیم انقلاب کرده که لازم است با برپایی یادواره ها، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آنان و قدردانی از خانواده ها معنویت خود را افزایش داده و راسخ تر از گذشته ادامه دهنده راه شهدای والامقام باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای نیروی انتظامی در نهاوند برگزار می شود

یادواره شهدای نیروی انتظامی در نهاوند برگزار می شود