مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-15سياسي

دشمن در جنگ شناختی به دنبال انتقام گیری از دستاوردهای انقلاب است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: دشمن در جنگ شناختی با انحراف افکار عمومی به دنبال انتقام گیری از دستاوردهای انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح سه شنبه در ابتدای درس خارج فقه و اصول اظهار کرد: اسلام هیچ وقت اجازه کشتن ناحق انسان ها را نمی دهد و همیشه توصیه به عفو و گذشت دارد و هیچ قانونی در جهان اجازه چنین قتل عام و کشتاری را نمی دهد و این چنین جنایاتی در همه دنیا محکوم هستند.

خداوند دست جنایتکاران را از اسلام عزیز کوتاه کند.

وی افزود: دشمن بعد از شکست های سنگین همواره سعی می نماید با ایجاد بحران و تنش اجتماعی کام ملت ایران را تلخ و افکار عمومی را تحت تأثیر بگذارد و دشمن در جنگ شناختی با دنبال انتقام گیری از دستاوردها و موفقیت ها است.

امام جمعه اراک تاکید کرد: ملت ایران هوشیار و با بصیرت است و هوشمندانه در صحنه های مختلف حضور فعال و آگاهانه دارد و در مناسبت ها با بصیرت و مقتدرانه و با شکوه و پرشور برای دفاع از آرمان های انقلاب شرکت می نمایند و دشمن امروز این بصیرت را نمی تواند ببیند.

آیت الله دری نجف آبادی ضمن محکومیت مجدد این اقدام سبعانه که محصول طراحی افکار پلید و عوامل دست پرورده سرویس های اطلاعاتی غربی و کانون های شیطانی صهیونیستی است، گفت: دستگاه های امنیتی و اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در جنگ شناختی به دنبال انتقام گیری از دستاوردهای انقلاب است

دشمن در جنگ شناختی به دنبال انتقام گیری از دستاوردهای انقلاب است