مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 07:102023-08-08سياسي

حماسه اربعین خنثی کننده نقشه های فرهنگی استکبار است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تاثیرگداری عمیق پیاده روی اربعین در عرصه فرهنگ سازی گفت: حماسه اربعین در تقویت استحکام فرهنگی ملت های ایران و عراق و ناکامی توطئه های استکبار نقش محوری دارد.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تاثیرگداری عمیق پیاده روی اربعین در عرصه فرهنگ سازی گفت: حماسه اربعین در تقویت استحکام فرهنگی ملت های ایران و عراق و ناکامی توطئه های استکبار نقش محوری دارد.

روح الله سلگی در جلسه هماهنگی مسئولان کمیته های ستاد اربعین مازندران افزود: امروز تلاش استکبار و معاندان بر تفرقه افکنی و ایجاد گسل های فرهنگی بین مسلمانان متمرکز شده است که حماسه اربعین قابلیت بالایی در خنثی سازی این توطئه ها دارد.

این مسئول با تاکید بر اهمیت توجه به کارهای فرهنگی در پیاده روی اربعین ضرورت تلاش هماهنگ و متمرکز در این ارتباط را یادآور شد و گفت: باید هر موکب اربعین یک رسانه باشد و در عرصه فرهنگی نقش موثری ایفا کند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی در پیاده روی اربعین موکب محور است، اظهار کرد: امسال همزمان با حماسه اربعین موکب های حسینی در شهرهای ساحلی مازندران بر پا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه اربعین خنثی کننده نقشه های فرهنگی استکبار است

حماسه اربعین خنثی کننده نقشه های فرهنگی استکبار است