مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-15اقتصادي

تردد سالانه بیش از 12 میلیون مسافر و گردشگر از چناران


معاون سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از تردد بیش از 12 میلیون مسافر و گردشگر در سال از شهرستان چناران خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از تردد بیش از 12 میلیون مسافر و گردشگر در سال از شهرستان چناران خبر داد.

احمد دیناری در جلسه بررسی طرح جامع روستای هدف گردشگری اخلمد شهرستان چناران اظهار کرد: شهرستان چناران در مسیر جاده آسیایی قرار دارد و سالانه بیش از 12 میلیون مسافر و گردشگر تردد می کنند.

وی خاطرنشان کرد: روستای گردشگری اخلمد یکی از روستاهای گردشگر پذیر است که با توجه به قرارگیری در مسیر رشته کوه های بینالود، وجود آبشار و بافت قدیمی و سنتی روستا و هم چنین رودخانه دائمی مسیر بازدید گردشگران عرب زبان بسیاری است.

معاون سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با بیان این که تاکنون اقداماتی برای رفاه حال گردشگران در این شهرستان انجام شده است، تصریح کرد: اجرای سنگ فرش مسیر آبشار، صدور موافقت اصولی ایجاد متل توسط بخش خصوصی، جذب سرمایه گذار برای احداث مجموعه گردشگری به صورت متمرکز و ساماندهی اقامتگاه های غیرمجاز و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد سالانه بیش از 12 میلیون مسافر و گردشگر از چناران

تردد سالانه بیش از 12 میلیون مسافر و گردشگر از چناران