مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-11سياسي

لزوم راه اندازی صنایع کوچک برای تأمین نیازهای داخلی در آستارا


امام جمعه آستارا با اشاره به موقعیت خاص این شهرستان، لزوم راه اندازی صنایع کوچک برای تأمین نیازهای داخلی و نگاه به بازارهای خارجی را حائز اهمیت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان آستارا ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) اظهار کرد: جلوگیری از هرزه گویی زبان در مورد مردم و اجتناب از غیبت آنها و همچنین مشغول شدن هر شخص به اموری که موجب منفعت دنیا و آخرت او شود و گریه و انابه از خطا و گناه را از جمله راه های نجات مؤمن و سعادت او در دنیا آخرت از احادیث به جا مانده از این امام همام است.

وی ضمن گرامیداشت بیست و یکم مرداد، روز حمایت از صنایع کوچک گفت: مسأله تولید یکی از شاخصه های مهم و مورد توجه رهبر معظم انقلاب در طی سال های اخیر و نامگذاری شعار سال از جانب معظم له بوده است.

حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه اگر در شهر یا استانی امکان احداث کارخانه های بزرگ وجود نداشته باشد، می توان با حمایت از صنایع کوچک و راه اندازی چندین کارگاه به همان عدد و رقم مطلوب کارخانه در زمینه اشتغال و گردش مالی و آورده اقتصادی رسید افزود: این امر با حمایت مسئولین مربوطه قابل اجرا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی صنایع کوچک برای تأمین نیازهای داخلی در آستارا

لزوم راه اندازی صنایع کوچک برای تأمین نیازهای داخلی در آستارا