مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:102023-07-30سياسي

کردستان استانی فرهنگی با مردمانی ولایتمدار است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: کردستان استانی فرهنگی با مردمانی ولایتمدار است و مردم آن همواره پای نظام و کنار رهبری قاطعانه ایستاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان، پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران در راستای عمران و آبادانی کشور وارد عمال شده است و نقش مهم و اساسی سپاه پاسداران در هرگونه اقداماتی که در این راستا در کشور اجرا می شود قابل توجه است.

وی افزود: استان کردستان، استانی فرهنگی با مردمانی ولایتمدار است که همواره پای نظام و کنار رهبری قاطعانه ایستاده اند و به دشمن اجازه دخالت در امور کشور را نخواهند داد.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان، با اشاره به اینکه آمریکا در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی است یادآور شد: آمریکا دشمن قسم خورده ملت ایران است و برای اثبات آن از هیچ اقدامی چشم پوشی نمی کند.

به گفته وی آمریکا و متحدانش باید بدانند که ایران با اقتدار و با پشتوانه همین مردم با صبر و حوصله پله های ترقی و پیشرفت را طی می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان استانی فرهنگی با مردمانی ولایتمدار است

کردستان استانی فرهنگی با مردمانی ولایتمدار است