مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 21:302023-08-16سياسي

اردوگاه شهید کازرونی اهواز آماده میزبانی از زائران کرمانی اربعین


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت:اردوگاه شهید کازرونی اهواز از 28 مردادماه جاری آماده پذیرش زائران کرمانی اربعین حسینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رحمان جلالی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوگاه شهید کازرونی اهواز از 28 مردادماه جاری آماده پذیرش زائران کرمانی اربعین حسینی است و خدمات تغذیه  و اسکان را ارائه می دهد.

وی بیان داشت: زائران کرمانی اربعین حسینی می توانند خودروی خود را در اردوگاه شهید کازرونی اهواز پارک کنند و از خدمات تغذیه و اسکان بهره ببرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان عنوان کرد:  ناوگان هوایی مانند روال قبل به زائران اربعین حسینی در استان کرمان خدمات رسانی می کند و این در حالی ست که یک قطار از کرمان به مقصد اهواز نیز در اختیار زائران قرار می گیرد و تاریخ حرکت آن از طریق رسانه ها به مردم اعلام می شود.

جلالی اضافه کرد:  ناوگان جاده ای هم در سه سطح و کلاس به زائران اربعین حسینی از کرمان خدمت رسانی می کند که قیمت بلیت اتوبوس   25 نفری وی آی پی یک میلیون و 200 هزار تومان،  کلاسیک 32 نفری هم یک میلیون و 50 هزار تومان و  44 نفره معمولی نیز 771 هزار تومان است و اگر  هم استانی ها تخلفی دیدند از طریق ستاد اربعین پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه شهید کازرونی اهواز آماده میزبانی از زائران کرمانی اربعین

اردوگاه شهید کازرونی اهواز آماده میزبانی از زائران کرمانی اربعین