مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-09اجتماعي

نیاز مردم شهر محمودآباد به پلیس راهنمایی و رانندگی


شهردار محمودآباد با بیان اینکه مردم در شهر محمودآباد بیش از هر زمانی به پلیس راهنمایی و رانندگی نیاز دارند، گفت: زیرساخت های استقرار پلیس راهور در شهر ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی بهشتی مقدم بعد از ظهر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین که در شهرداری محمودآباد برگزار شد اظهار کرد: یکی از مشکلات شهر محمودآباد عدم استقرار پلیس راهور در این شهر است.

وی افزود: زیرساخت های استقرار پلیس راهور از جمله پاسگاه، کیوسک راهنمایی و همچنین یک خودرو در شهر از مدتها پیش توسط شهرداری تهیه شده ولی هنوز مردم در انتظار استقرار ثابت پلیس راهور هستند.

شهردار محمودآباد تصریح کرد: این زیرساخت ها به درخواست راهنمایی و رانندگی و با هدف استقرار کامل و دائمی راهور تهیه شده اما متأسفانه بعد از تهیه و آماده سازی این امکانات توسط شهرداری محمودآباد در دوره های مختلف، راهور اعلام کرده که به دلیل نداشتن چارت امکان استقرار دائمی راهور را ندارد.

وی ادامه داد: حل مشکلات ترافیکی این شهر نیازمند استقرار دائمی پلیس راهور است و امیدواریم با همراهی فراجای استان قزوین شاهد تحقق این نیاز مردم شهر که بیش از هر زمانی حس می شود باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز مردم شهر محمودآباد به پلیس راهنمایی و رانندگی

نیاز مردم شهر محمودآباد به پلیس راهنمایی و رانندگی