مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 03:452023-08-21ورزشي

تراکتور- شارجه ؛ قرمز پوشان تبریزی چهارمین سهمیه ایران در لیگ قهرمانان؟


تیم فوتبال تراکتور ایران سه شنبه ساعت 19:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف شارجه امارات خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تراکتور تبریز در دو دیدار ابتدایی لیگ برتر مقابل پرسپولیس و سپاهان شکست خورد تا هوادارانش را ناراحت کند ولی تی تی ها( لقب هواداران پرشور فوتبال تبریز) ناامید نشده اند و امیدوارند تیم محبوب شان خیلی سریع به شرایط مطلوب فصل گذشته برگردد.

تراکتور سه شنبه شب در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان می رود تا با یک برد به عنوان چهارمین سهمیه فوتبال ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسد باشد و در کنار پرسپولیس، سپاهان و نساجی در رقابت بزرگان قاره کهن قرار بگیرد.

  حریف قرمزپوشان تبریزی تیم شارجه امارات  است،  تیمی که چند روز پیش در نخستین مسابقه لیگ امارات تیم اتحاد کلبا را با  سرمربیگری فرهاد مجیدی و حضور مهدی قائدی 4 بر 3 شکست داده و نشان داد که از نظر تیمی آمادگی خوبی دارد.

تراکتوری ها در دیدار با پرسپولیس بدشانس بودند که بازنده شدند و با اشتباه حیرت انگیز حسین پورحمیدی دروازه بان خود سه امتیاز را از دست دادند وگرنه دست خالی از آن بازی بیرون نمی آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور- شارجه ؛ قرمز پوشان تبریزی چهارمین سهمیه ایران در لیگ قهرمانان؟

تراکتور- شارجه ؛ قرمز پوشان تبریزی چهارمین سهمیه ایران در لیگ قهرمانان؟