مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-07سياسي

جهاددانشگاهی در تحقق شعار سال گام موثر برداشته است


سرپرست جهاددانشگاهی مازندران به نقش اثرگذار جهاددانشگاهی در حوزه اشتغال اشاره کرد و گفت: در حوزه اشتغال آنچه مورد تاکید مقام معظم رهبری است طرح های مختلفی در تحقق شعار سال ارائه شده است که در یکسال اخیر شاهد برپایی نمایشگاه های متعددی در حوزه صنایع .

- جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان؛ جهاددانشگاهی در تحقق شعار سال گام موثر برداشته است ایسنا/مازندران سرپرست جهاددانشگاهی مازندران به نقش اثرگذار جهاددانشگاهی در حوزه اشتغال اشاره کرد و گفت: در حوزه اشتغال آنچه مورد تاکید مقام معظم رهبری است طرح های مختلفی در تحقق شعار سال ارائه شده است که در یکسال اخیر شاهد برپایی نمایشگاه های متعددی در حوزه صنایع خلاق همچون فن بازار پوشاک و توسعه مشاغل خرد و خانگی در استان بودیم که مورد استقبال فعالان این عرصه قرار گرفت.

محمدرضا یوسفی مهر دوشنبه 16 مرداد ماه به مناسبت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی ضمن تبریک به همه جهادگران عرصه علم و دانش اظهار کرد: جهاد دانشگاهی مولود انقلاب اسلامی است که چهل و سه سال از تاسیس این نهاد می گذرد، شاهد بالندگی آن در عرصه های مختلف هستیم.

وی با اشاره به اینکه این نهاد در طول عمر خود در حوزه های مختلف علمی، کشاورزی، پزشکی و بین المللی اقدامات موثری داشته و همراه با سایر نهاد های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی در تحقق شعار سال گام موثر برداشته است

جهاددانشگاهی در تحقق شعار سال گام موثر برداشته است